Meillä oli kiehtovaa ymmärtää

classic Classic list List threaded Threaded
1 message Options
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

Meillä oli kiehtovaa ymmärtää

mboaweonk

Viimeisimmät ja monet jännittävät Adidas Yeezy 350 -väritavat voivat olla Staattisia värejä. Varsinainen Adidas Yeezy 350 -lisäys v2 Static oli pudonnut 28. joulukuuta 2018, ja siinä on erottuva tyyli, joka koostuu sekä harmaasta että valkaistusta uudelleensuunnittelusta Primeknit-materiaalista, jossa on selkeä monofilamenttivaaka Adidas Originals Ultraboost 19 kengän muotoinen nauha kudotun yläosan sisällä. Tämä perustuu kasvavaan välipohjaan ja valkeampaan purukumiin.

Rajoitettu Yeezy tarjoaa sekä Adidiksen internetissä ainutlaatuiset purkausvärit, joita kutsutaan todellisiksi Static Reflectiveiksi, joka oli pudonnut joka päivä aikaisemmin kuin normaali Static Yeezy 350 joulukuun kaksikymmentäkuusi, 2018. inlayed sisällä neuloa alkuun, joka näyttää siltä, ​​joka liittyy pilkkuja, jotka tunteita aina, kun tämä osuu läpi lempeä. Lähes kaikki Yeezy 350 valmistaa vuoden 2018 aikana todellisen 220 dollarin kustannukset sekä hinnan, joka oli suurempi kuin muutamat jälleenmyyjät, jotka perustuivat tarpeeseen, vaikka joitakin lisävaihtoehtoja oli tällä hetkellä saavutettu listahinnasta, joka kuuluu myymälöissä, kun hoopla vähitellen vähenee.

Adidas-myymälä ymmärtää, että olen suuri harrastaja, joka liittyy Yeezy Boostiin, olen tutkinut kasvukauden 1 Purjehduspunaiset, Moonrocks ja myös luonut hyödyllistä tietoa siitä, miten tunnistaa phony Yeezy -korotukset. odotti innokkaasti uuden ajanjakson alkua, alkaen jimamyymala.com todellisesta Beluga-väreistä.

Kaikkien mainontatarvikkeiden havaitseminen useita viikkoja etukäteen Kanyen huomatessa panemalla markkinoille uusia jalkineitaan Instagramiin Meillä oli kiehtovaa ymmärtää, että he kasaavat aivan ensimmäisiä tuotoksia kohtaan, joita rakastamme. Yritimme löytää jalkineet Adidaksen kautta ja Adidiksen vahvistaman hakemuksen avulla, mutta ei kuitenkaan mitään iloa, onneksi ymmärsimme joku yksilöllisesti markkinoilla, jotka saattavat miellyttää minua henkilökohtaisesti RRP Adidas Climacool 2.0 -jalkineista, jotka liittyvät with 130: een.

Yeezy-lisäys 350 V2 -katsauksen kaltainen… ensinnäkin lomake eroaa, todellinen jalkine tarjoaa paljon enemmän näkökulmia, paljon enemmän kaarevia. Tämä on todellakin suurin osa Adidas YUNG-96 -jalkineista, jotka hiipivät ylöspäin ympäri jalkineiden ulkopuolelle, ja tämä on itse asiassa komponentti, jota uskomme todella edistyneen edellisen suunnittelun suhteen. Todelliset materiaalit on itse asiassa neulottu yläreunasta, ja se näyttää paksumpalta / karkeammalta kuin ennen koko muodon tekemistä paljon tiukemmaksi. Lopuksi todellinen tuntuu todella erilaiselta muodoltaan ja pehmustetulta sisältä, koko muotoilu toimii todellisen elinvoimaisen sitruunanauhana käyttäen merkkejä SPLY - 350.